Автор: Группа авторов
Ksika E-MARKETING to pozycja, ktra przyblia Czytelnikowi dowiadczenia praktykw brany interaktywnej. Nowe wydanie pozwala pozna wspczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza szerszy kontekst zmian dokonujcych si w internecie, zrozumie, e nowoczesny marketer to osoba kochajca technologie, a przede wszystkim wybra skuteczn metod realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dzi jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, ktrych nie sta na drogie formaty marketingowe, czsto stosowane w sposb nieprzemylany. Ksika pozwala pozna obecnych i przyszych klientw, dla ktrych internet jest miejscem, a ktrym chc, lubi i zamierzaj funkcjonowa w przyszoci. Z nowego wydania Czytelnik dowie si: – jak mierzy si i potencja marki? – jak powinna by zbudowana platforma e-commerce? – dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokd zmierzaj socjal media? – dlaczego less is more? – jak dba o klienta w sieci? – jak wykorzystujc omnichannel dotrze do klienta ze spjnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamita? – w jaki sposb skorzysta z fenomenu Biga data i automatyzowa marketing? – jak przeprowadzi skuteczn kampani e-mail i mobile marketingow? – jak budowa przewag konkurencyjn wykorzystujc nowoczesne technologie?
Скачать можно в следующих форматах: FB2.ZIP,FB3,EPUB,IOS.EPUB,TXT.ZIP,RTF.ZIP,A4.PDF,A6.PDF,MOBI.PRC,TXT
Скачать книгу Группа авторов E-marketing. Wspczesne trendy. Pakiet startowy