Автор: Iga Mocichowska
Pierwsza polska publikacja o roli bada z uytkownikami w tworzeniu produktw interaktywnych. Ksika pokazuje nieodczny zwizek bada z projektowaniem i biznesem, ktrego wynikiem s intuicyjne, budzce pozytywne emocje i wartociowe produkty. Autorki, bazujc na wieloletnim dowiadczeniu w brany startupowej, interaktywnej i IT, pokazuj jak wczy badania w kultur organizacji, aby tworzy produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Ksika jest niezbdnym rdem wiedzy dla menaderw, badaczy i projektantw. Kierownikom uatwi poruszanie si w tematyce badawczej, weryfikacj rzetelnoci badaczy, ktrym zleca prace, pokae ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a take korzyci pynce z bada. Dla badaczy ksika stanowi podrczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentw przemawiajcych za tworzeniem produktw w oparciu o realne dane. Ksika zostaa napisana zarwno dla entuzjastw, jak i przeciwnikw bada z uytkownikami. Tym pierwszym uzmysowi rnorodno metod i uatwi ich dobr do kontekstu projektu, drugim pokae praktyczne zastosowanie wnioskw z bada. Autorki przedstawiaj 13 gwnych metod badawczych, dopeniajc je rzadziej spotykanymi wariantami, przykadowymi narzdziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Kada zaprezentowana metoda badawcza zawiera: – piguk, czyli najwaniejsze cechy i elementy skadowe danej metody, tak aby mona byo w minut zorientowa si w jej przeznaczeniu, – plusy i minusy, uatwiajce szybki dobr metody do danego kontekstu, – dobre praktyki, czyli wskazwki, na co zwrci uwag, jak usprawni proces i jakich bdw unika, – ciekawostki, polemiki i wariacje metod, ktre mog zainteresowa nawet bardzo dowiadczonych badaczy, – przykad, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.
Скачать можно в следующих форматах: FB2.ZIP,FB3,EPUB,IOS.EPUB,TXT.ZIP,RTF.ZIP,A4.PDF,A6.PDF,MOBI.PRC,TXT
Скачать книгу Iga Mocichowska Badania jako podstawa projektowania user experience