Автор: Группа авторов
ROZDZIA 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK OPACIASKA. Ksika zostaa przygotowana na podstawie cieszcego si niesabncym od lat zainteresowaniem podrcznika pod redakcj Krystyny Mazurek-opaciskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cay proces badawczy oraz metody i techniki bada marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemw decyzyjnych przedsibiorstw. Autorzy omawiaj uyteczno bada marketingowych w prognozowaniu sprzeday i w okrelaniu potencjau rynku, formuowaniu celw i kierunkw rozwoju przedsibiorstwa, wyznaczaniu segmentw rynku, w zarzdzaniu produktem, cen, dystrybucj i komunikacj marketingow oraz w okrelaniu poziomu satysfakcji i lojalnoci klientw.
Скачать можно в следующих форматах: FB2.ZIP,FB3,EPUB,IOS.EPUB,TXT.ZIP,RTF.ZIP,A4.PDF,A6.PDF,MOBI.PRC,TXT
Скачать книгу Группа авторов Badania marketingowe. Rozdzia 4