Автор: Grzegorz Krzemie
Masz pomys na firm i zastanawiasz si, w jaki sposb przej przez kolejne etapy jej rozwoju, omijajc po drodze liczne przeszkody? Jak myle strategicznie i jednoczenie dziaa operacyjnie? Jak pozyskiwa klientw i zwiksza sprzeda? Jak skutecznie reklamowa swoje produkty lub usugi? Jak delegowa zadania, rozlicza i motywowa pracownikw? Jak kontrolowa finanse i budet? Pomoe ci w tym ksika Grzegorza Krzemienia, przedsibiorcy, ktry od lat z sukcesami dziaa w branach internetowej i reklamowej. Cenne lekcje z prowadzenia wasnego biznesu w Polsce Autor jest menederem z dwudziestoletnim dowiadczeniem, ktre zdoby, rozwijajc jedn z najlepszych na rynku agencji interaktywnych – od pomysu do stabilnej i zyskownej organizacji z uporzdkowan struktur. W ksice dzieli si dowiadczeniami, przywoujc liczne przykady i proponujc konkretne rozwizania. Adresuje je nie tylko do tych, ktrzy zaczynaj w biznesie, lecz take do dziaajcych w nim od lat i nieustannie mierzcych si z rynkowymi wyzwaniami i dylematami. O wyjtkowoci tej ksiki stanowi liczne praktyczne wskazwki, a take mocne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim za Grzegorz Krzemie nie mwi o rozwoju biznesu w kategoriach rychego sukcesu. Wrcz przeciwnie, zwraca uwag na mnstwo problemw oraz na fakt, e nie wszystkim si udaje, a w kadym razie – e sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bd za pierwszym razem. Wszystko, co z perspektywy osoby zarzdzajcej jest istotne w rozwoju rmy Linearna struktura ksiki oraz podzia na poszczeglne etapy rozwoju biznesu uatwiaj nawigacj i odnalezienie si we waciwym momencie. Autor szczegowo omawia najwaniejsze obszary rozwoju firmy w podziale na takie paszczyzny jak Biznes i organizacja, Ludzie, Klienci, Ty (jako waciciel i zarzdzajcy), Marketing oraz Brana. Mona ksik czyta od wybranego fragmentu, ktry czytelnika interesuje np. ze wzgldu na etap rozwoju firmy czy te konkretny problem zarzdczy lub sprzedaowy. Dowiesz si z niej, ktre i w jakim stopniu czynniki wpywajce na firm decyduj o jej sukcesie. Jak rozwija ofert, uwzgldniajc trendy oraz zmienne potrzeby klientw, i jak budowa z nimi trwae relacje. Autor podpowiada, jak budowa sprawn struktur, zarzdza ludmi i motywowa ich, a take jak rozwija kompetencje marketingowe firmy. Co najwaniejsze za, wyjania, w jaki sposb w miar rozwoju wasnego biznesu mierzy si z problemami oraz odnajdywa w coraz bardziej zoonych warunkach dziaania na drodze do budowy stabilnej i zyskownej firmy. *** Grzegorz Krzemie – Od 1996 roku zwizany jest z bran digitalow, jeden z jej pionierw w Polsce. Twrca i szef agencji GoldenSubmarine, jednej z najwikszych spord niezalenych agencji na rynku. Absolwent AGH Krakowie i SGH w Warszawie (studia doktoranckie). Firma, ktr stworzy i ktr kieruje, trzykrotnie uzyskaa tytu Agencji Interaktywnej Roku – w tym, jako jedyna w Polsce, dwa razy z rzdu (2017 i 2018) – przyznawany na podstawie wynikw finansowych oraz bada satysfakcji klientw. GoldenSubmarine ma na koncie take wyrnienia „Zaufanie Roku” („Press”, 2016), „Wynik roku” („Press”, 2017), i „Partner na Lata” („M&MP”, 2016). W 2018 roku Grzegorz Krzemie otrzyma tytu Czowieka roku za caoksztat dotychczasowych dokona, przyznany przez IAB Polska. Wczeniej, w roku 2017, otrzyma wyrnienie AdMan redakcji magazynu „Press”. Jest przewodniczcym Branowej Rady ds. Kompetencji certyfikatu Dimaq. Wspautor podrcznika „E-marketing” (2018) oraz autor poradnika menedera „Serwis firmowy” (Warszawa 2009). Jest wykadowc Akademii im. Leona Komiskiego, a take jurorem konkursw reklamowych w Polsce. Twrca firmowego bloga: blog.goldensubmarine.com, ktry rozwija od lat.
Скачать можно в следующих форматах: FB2.ZIP,FB3,EPUB,IOS.EPUB,TXT.ZIP,RTF.ZIP,A4.PDF,A6.PDF,TXT