Автор: Monika Czaplicka
Z marketingiem jest jak z seksem. S rne poradniki, w ktrych przeczytasz, jak robi to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzi co jest najlepsze dla Ciebie i zrobi „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osb nie ma pojcia jak si do tego zabra i stosuje porady od przypadkowych osb, ktrym wydaje si, e umiej robi to dobrze. Tylko na kocu brakuje „Wielkiego O!” – Osignicia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Moe by tak, e 2 + 2 = 5. I nie mwi nawet o orwellowskim podejciu do tego rwnania, ale o rzeczywistoci spoecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „e co prosz?” Mwic po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to co wicej ni tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyl o tumie. Tum, to co wicej ni tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna sia. Ta, ktra pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „supki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziaa wietnie w jednym miejscu, nie musi dziaa w innym. Moemy stara si mwi uniwersalnie, ale prawda jest taka, e w marketingu naczeln odpowiedzi na wiele pyta jest (popularne wrd socjologw): to zaley. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw si, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktyk. Dopiero wtedy si masz szans na sukces. Gdzie s Twoi klienci? To zaley. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak si pozycjonujesz, jak masz sie dystrybucji, jaki budet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawa? To zaley. Od czego? Jak jest teraz, co moesz poprawi, co dziaa, a z czego warto zrezygnowa… Trzymasz w rku wybitnie przewrotn ksik
Скачать можно в следующих форматах: FB2.ZIP,FB3,EPUB,IOS.EPUB,TXT.ZIP,RTF.ZIP,A4.PDF,A6.PDF,MOBI.PRC,TXT
Скачать книгу Monika Czaplicka Uwied klienta. Marketing w social mediach